Шановні учні!
Відповіді на виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу
valik035@ukr.net
Уроки на 9 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
10 |
Захист України |
Група
№10 Урок 44.Тема уроку: .
Отруєння. Домедична допомога при отруєннях, укусах комах,
змій та диких тварин. 1.Поняття про отруту і
отруєння. 2.Причини та способи
потрапляння отрути до організму, шляхи її виведення. 3. Основні ознаки та
класифікація отруєнь. 4.Характеристика побутових
і виробничих отруєнь. 5.Загальні принципи надання
домедичної допомоги при отруєнні. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1RxpsRuLpcYPHJzGovzPhGmXoqMVosgam/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 9 11 клас 2.Виконати письмово
завдання 3,5,6 в кінці параграфа в зошит. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
10 |
Захист України |
Група
№10 Урок 45.Тема уроку Отруєння. Домедична допомога при
Отруєннях. 1..Особливості функціонального
отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином. 2.Отруєння речовинами, що
є хімічною зброєю. 3.Заходи безпеки під час
надання домедичної допомоги. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1lXFAhje933TEKRk4zKVCpWv4p1lqZreQ/edit -пар.10 Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 9 11 клас 2. Виконати письмово завдання 1,2,3
в кінці параграфа в зошит. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
10 |
Захист України |
Група
№10 Урок 46.Тема уроку. Отруєння. Домедична допомога при Отруєннях. 1..Особливості функціонального
отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином. 2.Отруєння речовинами, що
є хімічною зброєю. 3.Заходи безпеки під час
надання домедичної допомоги. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1jXoxk-i8CDceiK-c1x5IfqqHiC0q155w/edit - пар.11 Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 7 -8 11 клас 2. Виконати письмово завдання 4,5 в
кінці параграфа в зошит. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
39 |
Історія України |
Група №39 Розіл 3. Україна в період
системної кризи СРСР Урок 49.Тема
уроку: Культура
в період системної
криз СРСР. 1.Особливості розвитку культури. 2.Українське поетичне кіно. 3.Український спорт. 4.Особливості державної пропаганди в Україні:
«радянський народ», Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/15CvGjJb6QWFCyNWuklNf7icNYVO8t486/edit Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28
11 клас 2.Скласти конспект прочитаного |
39 |
Всесвітня Історія |
Група №39 Розіл 3.Держави
Центрально-Східної Європи: трансформаційні
процеси. Урок 41.Тема уроку: Урок
узагальнення. Тематичний контроль. Електронний ресурс: Виконати тестові
завдання https://docs.google.com/document/d/189xcN-S2nHcQ2iva2TmUy6i1RDSrqi7s/edit Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28
11 клас 2.Скласти конспект прочитаного |
39 |
Захист України |
Група
№39 Урок 15.Тема уроку: Надання домедичної
допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1IgP7JY0XoR8VrRSwaFJn-wXiniaYJlJ-/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 25 11 клас 2.Виконати
письмово завдання 2,4,6 в кінці параграфа. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
|
|
|
Уроки
на 8 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
29 |
Історія України |
Група №29 Урок 23.Тема уроку: Україна в пошуках шляхів збереження
державної незалежності. 1.Наступ польських військ. Чортківська офензива. 2.Окупація польськими військами території Західної
області УНР. 3.Наступ об’єднаних українських армій. 4.Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський
режим в Україні. 5.Перший Зимовий похід. 6.Повернення більшовицького режиму. Електронний
ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-standard-level/18.php Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Скласти
конспект прочитаного 3. Дайте письмову
відповідь на 11 питання в кінці параграфа. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
29 |
Захист України |
Група №29 Урок 19.Тема уроку: Єдина державна система цивільного захисту та її складові
Електронний
ресурс: https://drive.google.com/file/d/16zxKx96inAMw_i6AmIMJAMbRLUn1UKjz/view?usp=sharing Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 19.Тема уроку: Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, CareUnderFire). План дій на етапі під вогнем. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1CAXXDVk1WA0rgm7TCUxz_0ZN37s4iL75/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 14 11 клас 2.Виконати
завдання 5,6,7 в кінці параграфа письмово в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
|
|
|
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 20.Тема уроку: Техніка виносу пораненого з небезпечної зони. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1E7afTCz6qQp42jwalwpBp6zAvjKuXdN7/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 16 11 клас 2.Виконати
завдання 1,2,3,7 в кінці параграфа письмово в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
|
|
Уроки на 7 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 16.Тема уроку: Техніка
застосування прямого тиску на рану Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1woxhAZMocDMRWWIc0fXY7veLCHeoJHfW/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 52 10 клас 2.Виконати
завдання 4,6,7 в кінці параграфа письмово у зошит. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 17.Тема уроку: Техніка накладання турнікета на
верхні та нижні кінцівки. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1z0mSfQ_Q5vGxBj2dYYgjUOY6gFn1fcfQ/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 53-54 10 клас 2. Виконати завдання 3,7,8 в кінці
параграфа письмово у зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 18.Тема уроку: Техніка тампонування рани. Техніка накладання
давлячої повязки. Техніка виносу поранених. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1p21-WuVCEbxWvbisCXjF-aAD6yCgFPtl/edit - пар.55 https://docs.google.com/document/d/1mUduMZJlL-jjwuOybyf1BAbG630QSHw_/edit - пар.56 https://docs.google.com/document/d/1gIvnAOEp3oUqVtoU6gz-cvn2wsLul3r9/edit пар.57 Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 55,56,57 10 клас 2.Зробити конспект
прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
39 |
Історія України |
Група №39 Розіл 5.Україна в період системної кризи СРСР. Урок 46.Тема уроку: Суспільно-політичне
та економічне життя. 1.Зміни в системі влади. 2.Неосталінізм. 3.Конституція УРСР 1978 р.
4.Вплив міжнародних
процесів на ситуацію в Україні. Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/119Po93I02kGyRkRBAHka8w0L-sSdTWql/edit пар.12 Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 12
11 клас 2. Виконати завдання 1,2,4 в кінці параграфа письмово в зошит |
39 |
Історія України |
Група №39 Розіл 5. Україна в період
системної кризи СРСР. Урок 47.Тема уроку: Опозиційний
рух. 1.Посилення репресій проти української
інтелігенції. 2.Активізація дисидентського руху: течії, форми та
методи боротьби. «Самвидав». 3.«Український вісник».
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська
Гельсінська група/УГГ). 4.Прояви єврейського
дисидентського та сіоністського руху на теренах УРСР. 5.Опозиційна діяльність
режимові в середовищі інших національних меншин. 6.Кримські татари в
боротьбі за повернення на батьківщину. Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1dAsQFafodvWXG5Ep-krvRPIeuV8k5OmW/edit пар.13 Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 13
11 клас 2.Виконайте завдання 1-3 в кінці параграфа письмово в зошит |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 18.Тема уроку: Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій. Вступ
до курсу тактичної медицини. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1OIOhJYkM2_uR3TbgmDG0dodSDOPXp9qU/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 14 11 клас 2.Виконати
завдання 8,9,10 в кінці параграфа письмово в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
39 |
Історія України |
Група №39 Розіл 5. Україна в період системної кризи СРСР. Урок 48.Тема уроку: Наростання економічної кризи 1.Наростання економічної кризи. 2.Уповільнення темпів зростання промисловості. 3.Провал Продовольчої
програми. 4.Життєвий
рівень населення. 5.Феномени радянського повсякдення:
«хрущовки», «дефіцит», «черги». 6. Етносоціальні зміни в УРСР. 7.Зміни в суспільній свідомості. Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1qXvCAH1xm2_r6d7PtckCa9BP1XeQruRm/edit Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 15
11 клас 2. Виконати письмово завдання 1.2.4 в
кінці параграфа в зошит |
Уроки на 6 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
35 |
Історія України |
Група №35 Розіл 5. Становлення України як незалежної держави. Урок 25.Тема уроку: Національна та
етносоціальна політика України. 1.Демографічна та етносоціальна структура
населення України. 2.Повернення кримськотатарського народу на
історичну Батьківщину. 3.Життя національних спільнот в Україні. Електронний ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/25.php Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 25
11 клас 2.Скласти конспект прочитаного |
35 |
Всесвітня історія |
Група №35 Урок 20.Тема уроку: Країни
Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст 1.Країни
Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних
міжнародних відносинах. 2.Політична, економічна та ідеологічна
експансія Російської Федерації. Електронний
ресурс: https://drive.google.com/file/d/1QOwuo6Fwm8Zmr-9BwXJ9ZSpxeuo0d8ed/view?usp=sharing Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 15 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
30 |
Історія України |
Група №35 Розіл 5. Становлення України як незалежної держави. Урок 41.Тема уроку: Соціально-економічний
розвиток України у 2014–2023 рр. 1.Соціально-економічний
розвиток України у 2014–2022 р. 2.Економічні, політичні, судово- правові
реформи. 3.Створення незалежної правоохоронної структури для боротьби з
корупцією. 4.Незавершеність реформ. Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1Esjzeozzgv5Z7ORKPRz6bpK1sUaDnAZP/edit Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28
11 клас 2.Скласти конспект прочитаного |
12 |
Захист України |
Група
№12 Урок 44.Тема уроку: Ураження
блискавкою. Утоплення людини. 1.Ураження блискавкою. 2.Домедична допомога при ураженні блискавкою. 3.Правила безпеки під час
допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою. 4.Домедична допомога постраждалому
при утопленні Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1Cj2J-irWr2cFnw6hCUeNbwi2N284fTKk/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true - пар.7 https://docs.google.com/presentation/d/1tC4nXGiUTN84kPkm-pjWP-IGNU6H6u6z/edit#slide=id.p1 -пар.8 Презентація Д.З. 1.Уважно прочитати
текст пар. 7-8 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
10 |
Захист України |
Група
№10 Урок 42.Тема уроку: Дія електричного струму на організм
людини 1.Дія
електричного струму на організм людини. 2.Електротравма.
3.Надання
домедичної допомоги при ураженні електричним струмом. Електронний
ресурс: Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 7 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
10 |
Захист України |
Група
№10 Урок 43.Тема уроку: Ураження
блискавкою. Утоплення людини. 1.Ураження блискавкою. 2.Домедична допомога при ураженні блискавкою. 3.Правила безпеки під час
допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою. 4.Домедична допомога постраждалому
при утопленні Електронний
ресурс: https://docs.google.com/presentation/d/1tC4nXGiUTN84kPkm-pjWP-IGNU6H6u6z/edit#slide=id.p1 Презентація Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 7 -8 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 15.Тема уроку: Надання
домедичної допомоги при кровотечах. 1.Види
кровотеч. 2.Неконтрольована
кровотеча та її наслідки. 3.Алгоритм
дій при кровотечі. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1BSNcGUwTWpt1uCNPpt6v6SRyLPScZOhH/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 51 10 клас 2.Зробити конспект
прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
Уроки на 5 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
35 |
Історія України |
Група №35 Розіл 5. Становлення України як незалежної держави. Урок 23.Тема уроку: Суспільно-політичне
життя України в 2005-2013 рр. 1.Президентські вибори 2004 р. 2.«Помаранчева
революція». 3.Конституційна
реформа 2004 р. 4.Основні
тенденції суспільно- політичного життя в 2005–2009 рр. 5.Спроби формування авторитарного режиму
в 2010–2013 рр. 6.Харківські угоди 2010 р. Електронний ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/25.php https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/26.php Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 25
11 клас 2.Скласти конспект прочитаного |
35 |
Всесвітня історія |
Група №35 Урок 20.Тема уроку: Країни
Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст 1.Країни
Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних
міжнародних відносинах. 2.Політична, економічна та ідеологічна
експансія Російської Федерації. Електронний
ресурс: https://drive.google.com/file/d/1QOwuo6Fwm8Zmr-9BwXJ9ZSpxeuo0d8ed/view?usp=sharing Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 15 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
37 |
Захист України |
Група
№37 Урок 14.Тема уроку: Непрямий
масаж серця Електронний
ресурс: Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар.48-49 10 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
35 |
Історія України |
Група №35 Розіл 5.Становлення України як незалежної держави. Урок 24.Тема уроку: Утвердження ринкової економіки 1.Утвердження ринкової економіки. 2.Запровадження національної валюти –
гривні. 3. Специфіка приватизації. 4.Становлення, прояви олігархічної
системи. Електронний
ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/24.php Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар.23-24 11клас 2.Скласти
конспект прочитаного Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
12 |
Захист України |
Група
№12 Урок 14.Тема уроку: Дія електричного струму на організм людини 1.Дія
електричного струму на організм людини. 2.Електротравма.
3.Надання
домедичної допомоги при ураженні електричним струмом. Електронний ресурс Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 7 11 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
21 |
Захист України |
Група
№21 Урок 14.Тема уроку: Непрямий
масаж серця Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1osLs8ZYz8aUnoJseyxT9FLQoKICnSopS/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true Пар.48 Д.З. 1.Уважно
прочитати текст пар. 48-49 10 клас 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
Уроки
на 1 лютого 2024 року
Група |
Предмет |
Завдання |
29 |
Історія України |
Група №29 Урок 22.Тема уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної
незалежності. 1.Наступ польських військ. Чортківська офензива. 2.Окупація польськими військами території Західної
області УНР. 3.Наступ об’єднаних українських армій. 4.Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський
режим в Україні. 5.Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму.
Електронний
ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-standard-level/18.php Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Скласти
конспект прочитаного 3. Дайте письмову
відповідь на 11 питання в кінці параграфа. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
29 |
Захист України |
Група №29 Урок 18.Тема уроку: Єдина державна система цивільного захисту та її складові
Електронний ресурс: https://drive.google.com/file/d/16zxKx96inAMw_i6AmIMJAMbRLUn1UKjz/view?usp=sharing Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
19 |
Захист України |
Група
№19 Урок 20.Тема уроку: Правила
та техніка ведення
стрільби. 1.Спостереження
за полем бою, вибір цілі для обстрілу. 2.Призначення
вихідних установок (вибір прицілу і точки прицілювання). 3.Вибір
моменту для відкриття вогню. 4.Ведення
вогню, спостереження за його результатами. 5.Корегування
стрільби. Електронний
ресурс: https://docs.google.com/document/d/1Zr9fR0qWczXviGK_q_K5BbZ8PnQOT-p2/edit Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
35 |
Історія України |
Група №35 Розіл 5.Становлення України як незалежної держави. Урок 22.Тема уроку: Державотворчі процеси та стан
економіки. 1.Державотворчі процеси в умовах незалежності
України. 2.Суспільно-політичне життя. 3.Особливості формування багатопартійності в незалежній
Україні. 4. Конституція України 1996 р. Електронний
ресурс: https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Скласти
конспект прочитаного Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net аба Viber 0985822695 |
35 |
Всесвітня історія |
Група 35 Урок 19. Тема уроку: Розпад
Радянського Союзу, Югославії та
Чехословаччини 1.Перебудова в СРСР. 2. “Оксамитові революції” в країнах Східної
Європи. 3.Розпад
Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. 4. Політичні, економічні, соціальні та
національні трансформації. Електронний
ресурс: Д.З. 1.Уважно
прочитати текст 2.Зробити
конспект прочитаного в зошит. Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 |
|
|
в мене чогось не відображається таблиця
ВідповістиВидалитиБобрівник прочитав
ВідповістиВидалити