Дистанційне навчання

Шановні учні! Відповіді на виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу 
valik035@ukr.net

Уроки на 6 травня 2024 року

Група

Предмет

Завдання

21

 Захист

України НПЗ

 

                                                  Група 21

Урок 42.Тема уроку: Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів.

1.Виведення нижньої щелепи.

2.Безпечне введення носового (назофарингеального) повітроводу.

3.Визначення показань до проведення екстреного відновлення прохідності дихальних шляхів з допомогою хірургічного втручання (крікотиреотомії)

 Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1vJLQQGfWGF8zaqh1Sq1VxcrHco8juFth/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. Прочитати параграф 21

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695                    

12

Захист

України НПЗ

                                     Група 12

Урок 62. Тема уроку.Розшук уражених у завалах, а також в  

                                          будинках, які пошкоджені і горять.

1. Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів.

2..Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1wBgg6DEkYjj3c9zIi795Xkm9jloL6R5m/edit?usp=sharing&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.16

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

12

Захист

України НПЗ

 

                                         Група 12

Урок 63.Тема уроку: Основні положення МГП

1.Історія виникнення МГП як галузі міжнародного публічного права.

2.Призначення, сфера застосування МГП. Відмінність МГП від права людини.

3.Принципи і норми МГП щодо захисту життя, інших прав цивільних осіб, захисту жертв збройних конфліктів. Женевські Конвенції 1949 року і

4.Додаткові протоколи до них 1977 року – основні нормативно-правові акти МГП

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1hCX7nd3o6wzaTO9lK3bzOtWaeliOiw-Y/edit?usp=sharing&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. Прочитати параграф пар.18

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

21

Захист

України НПЗ

 

                                     Група 21

Урок 43. Тема уроку: Проникаючі поранення грудей.      

                                                  Напружений пневмоторакс

1.Огляд грудної клітки.

2.Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок.

3.Поранення легень.

4.Напружений пневмоторакс

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/19p-Ei4MywBzxYai1ItWaqlyLjfcg9i9-/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.22

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

3.Дати відпвіді на запитання в кінці папаграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

 

Уроки на 3 травня 2024 року

Група

Предмет

Завдання

37

 Захист

України НПЗ

 

                                                  Група 37

Урок 13.Тема уроку: Домедична допомога

1.Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.

2.Переведення пораненого в положення на боці (животі).

3.Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, верхньої та нижньої кінцівок. (самодопомога-взаємодопомога).

4.Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога-взаємодопомога

 Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1CAXXDVk1WA0rgm7TCUxz_0ZN37s4iL75/edit

Д.З. Прочитати параграф 15

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695                    

37

Захист

України НПЗ

                                     Група 37

Урок 14. Тема уроку: Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1RSx3tATn9R9Qf4BfTcX-rgr0mvFG9ZFO/edit

https://docs.google.com/document/d/1CSl9jv7dgyTdS_5-Q_uXkRw415LmJPXh/edit  подивитись відеофільм

 

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.16

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

37

Захист

України НПЗ

 

                                         Група 37

Урок 15.Тема уроку: Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття.

2.Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.

3.Переведення в стабільне положення.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/12l7jztJz73Q9N5Xx_UY51d_TcmiNXRx6/edit

Д.З. Прочитати параграф пар.18

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

37

Захист

України НПЗ

 

                                     Група 37

Урок 16. Тема уроку: Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт.Накладання  джгута (турнікету) на кінцівки.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1yoBjQCp0V0U4zKaJuw5RKyPFQ0S9tD0g/edit

https://docs.google.com/document/d/1z0mSfQ_Q5vGxBj2dYYgjUOY6gFn1fcfQ/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.22

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

 

37

Захист

України НПЗ

                                     Група 37

Урок 17. Тема уроку: Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).

Електронний ресу

https://docs.google.com/document/d/1WnpB3tABnNxb25-bmmVRzkEdz7xllrWL/edit

https://docs.google.com/document/d/1yoBjQCp0V0U4zKaJuw5RKyPFQ0S9tD0g/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.20

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

37

Захист

України НПЗ

                                     Група 37

Урок 18. Тема уроку: Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само-та взаємодопомога).

Електронний ресурс: пар.17

https://docs.google.com/document/d/1deMkMrfYNqixHoBWfvsSgg5UuIgIY_yO/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

 

Уроки на 9 лютого 2024 року

Група

Предмет

Завдання

10

Захист

 України

        

                                         Група №10

Урок 44.Тема уроку: . Отруєння. Домедична допомога при   

           отруєннях, укусах комах, змій та диких тварин.

1.Поняття про отруту і отруєння.

2.Причини та способи потрапляння отрути до організму, шляхи   

                                        її  виведення.

3. Основні ознаки та класифікація отруєнь.

4.Характеристика побутових і виробничих отруєнь.

5.Загальні принципи надання домедичної допомоги при отруєнні.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1RxpsRuLpcYPHJzGovzPhGmXoqMVosgam/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 9  11 клас

2.Виконати письмово завдання 3,5,6 в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

10

Захист

 України

        

                                         Група №10

Урок 45.Тема уроку Отруєння. Домедична допомога при  

                                                           Отруєннях.

1..Особливості          функціонального отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином.

2.Отруєння речовинами, що є хімічною зброєю.

3.Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1lXFAhje933TEKRk4zKVCpWv4p1lqZreQ/edit   -пар.10

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 9  11 клас

2. Виконати письмово завдання 1,2,3 в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

10

Захист

 України

        

                                         Група №10

Урок 46.Тема уроку. Отруєння. Домедична допомога при  

                                                           Отруєннях.

1..Особливості          функціонального отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином.

2.Отруєння речовинами, що є хімічною зброєю.

3.Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги.

Електронний ресурс:

  https://docs.google.com/document/d/1jXoxk-i8CDceiK-c1x5IfqqHiC0q155w/edit  - пар.11

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 7 -8  11 клас

2. Виконати письмово завдання 4,5 в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

39

Історія

України

       

                                   Група №39

Розіл 3. Україна в період системної кризи СРСР

Урок 49.Тема уроку:  Культура в період системної    

                                                      криз СРСР.

1.Особливості розвитку культури.

2.Українське поетичне кіно.

3.Український спорт.

4.Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ»,

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/15CvGjJb6QWFCyNWuklNf7icNYVO8t486/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28    11 клас

2.Скласти конспект прочитаного

39

Всесвітня

Історія

 

       

                                   Група №39

Розіл 3.Держави Центрально-Східної Європи:   

                                   трансформаційні процеси.

Урок 41.Тема уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль.

Електронний ресурс: Виконати тестові завдання

https://docs.google.com/document/d/189xcN-S2nHcQ2iva2TmUy6i1RDSrqi7s/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28    11 клас

2.Скласти конспект прочитаного

39

Захист

 України

        

                                         Група №39

Урок 15.Тема уроку: Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1IgP7JY0XoR8VrRSwaFJn-wXiniaYJlJ-/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 25   11 клас

2.Виконати письмово завдання 2,4,6 в кінці параграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

 

 

Уроки на 8 лютого 2024 року

 

Група

Предмет

Завдання

29

Історія

України

       

                                    Група №29

Урок 23.Тема уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної незалежності.

1.Наступ польських військ. Чортківська офензива.

2.Окупація польськими військами території Західної області УНР.

3.Наступ об’єднаних українських армій.

4.Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні.

5.Перший Зимовий похід.

6.Повернення більшовицького режиму.

Електронний ресурс:

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-standard-level/18.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Скласти конспект прочитаного

3. Дайте письмову відповідь на 11

 питання в кінці параграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

29

Захист

 України

          

                                      Група №29

Урок  19.Тема уроку: Єдина державна система цивільного захисту та її складові

  1. Єдина державна система цивільного захисту та її складові.
  2. Законодавче та нормативно-правове забезпечення її функціонування

Електронний ресурс:

https://drive.google.com/file/d/16zxKx96inAMw_i6AmIMJAMbRLUn1UKjz/view?usp=sharing

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695 

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 19.Тема уроку: Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, CareUnderFire). План дій на етапі під вогнем.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1CAXXDVk1WA0rgm7TCUxz_0ZN37s4iL75/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 14   11 клас

2.Виконати завдання 5,6,7 в кінці параграфа письмово в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

 

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 20.Тема уроку: Техніка виносу пораненого з небезпечної         

                                                                           зони.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1E7afTCz6qQp42jwalwpBp6zAvjKuXdN7/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 16   11 клас

2.Виконати завдання 1,2,3,7 в кінці параграфа письмово в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

 

 

Уроки на 7 лютого 2024 року

Група

Предмет

Завдання

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 16.Тема уроку: Техніка застосування прямого тиску на   рану

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1woxhAZMocDMRWWIc0fXY7veLCHeoJHfW/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 52   10 клас

2.Виконати завдання 4,6,7 в кінці параграфа письмово у зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 17.Тема уроку: Техніка накладання турнікета на      

                                                    верхні та нижні кінцівки.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1z0mSfQ_Q5vGxBj2dYYgjUOY6gFn1fcfQ/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 53-54   10 клас

2. Виконати завдання 3,7,8 в кінці параграфа письмово у зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 18.Тема уроку: Техніка тампонування рани. Техніка накладання давлячої повязки. Техніка виносу поранених.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1p21-WuVCEbxWvbisCXjF-aAD6yCgFPtl/edit    - пар.55

https://docs.google.com/document/d/1mUduMZJlL-jjwuOybyf1BAbG630QSHw_/edit    - пар.56

https://docs.google.com/document/d/1gIvnAOEp3oUqVtoU6gz-cvn2wsLul3r9/edit     пар.57

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 55,56,57   10 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

39

Історія

України

       

                                   Група №39

Розіл 5.Україна в період системної кризи СРСР.

Урок 46.Тема уроку: Суспільно-політичне та економічне життя.

1.Зміни в системі влади.

2.Неосталінізм.

3.Конституція УРСР 1978 р.

4.Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/119Po93I02kGyRkRBAHka8w0L-sSdTWql/edit     пар.12

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 12   11 клас

2. Виконати завдання 1,2,4 в кінці параграфа письмово в зошит

39

Історія

України

       

                                   Група №39

Розіл 5. Україна в період системної кризи СРСР.

Урок 47.Тема уроку: Опозиційний рух.

1.Посилення репресій проти української інтелігенції.

2.Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби. «Самвидав».

3.«Український вісник». Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ).

4.Прояви єврейського дисидентського та сіоністського руху на теренах УРСР.

5.Опозиційна діяльність режимові в середовищі інших національних меншин.

6.Кримські татари в боротьбі за повернення на батьківщину.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1dAsQFafodvWXG5Ep-krvRPIeuV8k5OmW/edit     пар.13

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 13    11 клас

2.Виконайте завдання 1-3 в кінці параграфа письмово в зошит

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 18.Тема уроку: Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій. Вступ до курсу тактичної медицини.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1OIOhJYkM2_uR3TbgmDG0dodSDOPXp9qU/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 14   11 клас

2.Виконати завдання 8,9,10 в кінці параграфа письмово в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

39

Історія

України

       

                                   Група №39

Розіл 5. Україна в період системної кризи СРСР.

Урок 48.Тема уроку: Наростання економічної кризи

1.Наростання економічної  кризи.

2.Уповільнення темпів зростання промисловості.

3.Провал Продовольчої програми.

 4.Життєвий рівень населення.

5.Феномени радянського повсякдення: «хрущовки», «дефіцит», «черги».

6. Етносоціальні зміни в УРСР.

7.Зміни в суспільній свідомості.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1qXvCAH1xm2_r6d7PtckCa9BP1XeQruRm/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 15    11 клас

2. Виконати письмово завдання 1.2.4  в кінці параграфа  в зошит

Уроки на 6 лютого 2024 року

Група

Предмет

Завдання

35

Історія

України

       

                                   Група №35

Розіл 5. Становлення України як незалежної держави.

Урок 25.Тема уроку: Національна та етносоціальна політика України.

1.Демографічна та етносоціальна структура населення України.

2.Повернення кримськотатарського народу на історичну Батьківщину.

3.Життя національних спільнот в Україні.

Електронний ресурс:

 https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/25.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 25    11 клас

2.Скласти конспект прочитаного

35

Всесвітня історія

          

                                      Група №35

Урок  20.Тема уроку: Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст

1.Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах.

 2.Політична, економічна та ідеологічна експансія Російської Федерації.

Електронний ресурс:

https://drive.google.com/file/d/1QOwuo6Fwm8Zmr-9BwXJ9ZSpxeuo0d8ed/view?usp=sharing

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 15   11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695 

30

Історія

України

       

                                   Група №35

Розіл 5. Становлення України як незалежної держави.

Урок 41.Тема уроку: Соціально-економічний розвиток України у 2014–2023 рр.

1.Соціально-економічний розвиток України у 2014–2022 р. 2.Економічні, політичні, судово- правові реформи.

3.Створення незалежної  правоохоронної структури для боротьби з корупцією.

4.Незавершеність реформ.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1Esjzeozzgv5Z7ORKPRz6bpK1sUaDnAZP/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 28    11 клас

2.Скласти конспект прочитаного

12

Захист

 України

        

                                         Група №12

Урок 44.Тема уроку: Ураження блискавкою. Утоплення людини.

1.Ураження блискавкою.

2.Домедична допомога при ураженні блискавкою.

3.Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.

4.Домедична допомога постраждалому при утопленні

Електронний ресурс:

  https://docs.google.com/document/d/1Cj2J-irWr2cFnw6hCUeNbwi2N284fTKk/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true  - пар.7

https://docs.google.com/presentation/d/1tC4nXGiUTN84kPkm-pjWP-IGNU6H6u6z/edit#slide=id.p1   -пар.8 Презентація

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 7-8   11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

10

Захист

 України

        

                                         Група №10

Урок 42.Тема уроку: Дія електричного струму на організм    

                                                          людини

1.Дія електричного струму на організм людини.

2.Електротравма.

3.Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.

Електронний ресурс:

  https://docs.google.com/document/d/1Cj2J-irWr2cFnw6hCUeNbwi2N284fTKk/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 7   11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

10

Захист

 України

        

                                         Група №10

Урок 43.Тема уроку: Ураження блискавкою. Утоплення людини.

1.Ураження блискавкою.

2.Домедична допомога при ураженні блискавкою.

3.Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.

4.Домедична допомога постраждалому при утопленні

Електронний ресурс:

  https://docs.google.com/document/d/1Cj2J-irWr2cFnw6hCUeNbwi2N284fTKk/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1tC4nXGiUTN84kPkm-pjWP-IGNU6H6u6z/edit#slide=id.p1    Презентація

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 7 -8  11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 15.Тема уроку: Надання домедичної допомоги при кровотечах.

1.Види кровотеч.

2.Неконтрольована кровотеча та її наслідки.

3.Алгоритм дій при кровотечі.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1BSNcGUwTWpt1uCNPpt6v6SRyLPScZOhH/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 51   10 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

Уроки на 5 лютого 2024 року 

Група

Предмет

Завдання

35

Історія

України

       

                                   Група №35

Розіл 5. Становлення України як незалежної держави.

Урок 23.Тема уроку: Суспільно-політичне життя України в 2005-2013 рр.

1.Президентські вибори 2004 р.

2.«Помаранчева революція».

3.Конституційна реформа 2004 р.

4.Основні тенденції суспільно- політичного життя в 2005–2009 рр.

5.Спроби формування авторитарного режиму в 2010–2013 рр. 6.Харківські угоди 2010 р.

Електронний ресурс:

https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/25.php

https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/26.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 25    11 клас

2.Скласти конспект прочитаного

35

Всесвітня історія

          

                                      Група №35

Урок  20.Тема уроку: Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст

1.Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах.

 2.Політична, економічна та ідеологічна експансія Російської Федерації.

Електронний ресурс:

https://drive.google.com/file/d/1QOwuo6Fwm8Zmr-9BwXJ9ZSpxeuo0d8ed/view?usp=sharing

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 15   11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695 

37

Захист

 України

        

                                         Група №37

Урок 14.Тема уроку: Непрямий масаж серця

1.Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

2.Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятора.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1osLs8ZYz8aUnoJseyxT9FLQoKICnSopS/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true       Пар.48

https://docs.google.com/document/d/1A603yK8TjQv6u3OVqfb7lE3UIiQt0VRC/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true          Пар.49

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.48-49   10 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

35

Історія

України

                                    Група №35

Розіл 5.Становлення України як незалежної держави.

Урок 24.Тема уроку: Утвердження ринкової економіки

1.Утвердження ринкової економіки.

2.Запровадження національної валюти – гривні.

3. Специфіка приватизації.

4.Становлення, прояви олігархічної системи.

Електронний ресурс:

https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php

https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/24.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.23-24   11клас

2.Скласти конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

12

Захист

 України

        

                                         Група №12

Урок 14.Тема уроку: Дія електричного струму на організм людини

1.Дія електричного струму на організм людини.

2.Електротравма.

3.Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1Cj2J-irWr2cFnw6hCUeNbwi2N284fTKk/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 7   11 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

21

Захист

 України

        

                                         Група №21

Урок 14.Тема уроку: Непрямий масаж серця

1.Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

2.Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятора.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1osLs8ZYz8aUnoJseyxT9FLQoKICnSopS/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true        Пар.48

https://docs.google.com/document/d/1A603yK8TjQv6u3OVqfb7lE3UIiQt0VRC/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true       Пар.49

Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 48-49  10 клас

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

 

Уроки на 1 лютого 2024 року

 

Група

Предмет

Завдання

29

Історія

України

       

                                    Група №29

Урок 22.Тема уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної незалежності.

1.Наступ польських військ. Чортківська офензива.

2.Окупація польськими військами території Західної області УНР.

3.Наступ об’єднаних українських армій.

4.Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні.

5.Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму.

Електронний ресурс:

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-standard-level/18.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Скласти конспект прочитаного

3. Дайте письмову відповідь на 11

 питання в кінці параграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

29

Захист

 України

          

                                      Група №29

Урок  18.Тема уроку: Єдина державна система цивільного захисту та її складові

  1. Єдина державна система цивільного захисту та її складові.
  2. Законодавче та нормативно-правове забезпечення її функціонування

Електронний ресурс:

https://drive.google.com/file/d/16zxKx96inAMw_i6AmIMJAMbRLUn1UKjz/view?usp=sharing

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695 

19

Захист

 України

        

                                         Група №19

Урок 20.Тема уроку: Правила  та техніка ведення

                                                         стрільби.

1.Спостереження за полем бою, вибір цілі для обстрілу.

2.Призначення вихідних установок (вибір прицілу і точки прицілювання).

3.Вибір моменту для відкриття вогню.

4.Ведення вогню, спостереження за його результатами.

 5.Корегування  стрільби.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1Zr9fR0qWczXviGK_q_K5BbZ8PnQOT-p2/edit 

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

35

Історія

України

                                    Група №35

Розіл 5.Становлення України як незалежної держави.

Урок 22.Тема уроку: Державотворчі процеси та стан     

                                                         економіки.

1.Державотворчі процеси в умовах незалежності України.

2.Суспільно-політичне життя.

3.Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні.

4. Конституція України 1996 р.

Електронний ресурс:

https://uahistory.co/pidruchniki/vlasov-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Скласти конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net

 аба Viber 0985822695

35

Всесвітня

історія

                                     Група 35

Урок 19. Тема уроку: Розпад Радянського Союзу, Югославії та  

                                                                   Чехословаччини

 1.Перебудова в СРСР.

2. “Оксамитові революції” в країнах Східної Європи.

 3.Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини.

4. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1D_ACQrAbajwTgs_O9dAnvxWkW-PMAZ5-/edit?usp=share_link&ouid=100913258329245900707&rtpof=true&sd=true

Д.З. 1.Уважно прочитати текст

2.Зробити конспект прочитаного в зошит.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

 

 

 

 

2 коментарі: