Дистанційне навчання


Шановні учні! Вітаю Вас на моєму блозі. Переходимо до дистанційного навчання. До Вашої уваги завдання для виконання у дистанційному режимі. Відповіді на виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу 

valik035@ukr.net

Уроки на 21 квітня 2025 року

Група Предмет Завдання

34 ІсторіяУкраїни Група  34

Урок 55. Тема уроку: Повсякдення в умовах війни росії протии України

1.Повсякдення в умовах війни: індивідуальний досвід, стратегії виживання та протистояння.

2.Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї. 

3.Рух Опору на тимчасово окупованих територіях.

4.Біженці та вимушені переселенці. 

5.Примусове переселення громадян України до РФ.

6.Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС

Електронний  ресурс: 

https://www.youtube.com/watch?v=6sRYdo8yzEo

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/11kl/HistUkr_11_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4_2024_%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D1%83.pdf

Д.З.Подивитсь відео за покликанням.

Прочитати тект 34 пар. Зробити конспект прочитаногов зошит

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


34 ІсторіяУкраїни Група  34

Урок 56.Тема  уроку: Культура України в роки війни росії протии України

1.Релігія, церкви й релігійні організації та війна. 

2.Діячі української культури в допомозі фронту.

3. Діячі світової культури в підтримці України

Практичне заняття. Standwith Ukraine. Міжнародна підтримка України у боротьбі протиагресії Росії

Електроний ресурс:

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/11kl/HistUkr_11_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4_2024_%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%D1%83.pdf

 Д.З. Прочитати параграф пар.34

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

19 Захист України Група  19

Урок 31.Темауроку: Спостереження та звязок.

1Вибір місця для ведення спостереження.

2.Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження. 

3.Підготовка зі зв'язку. 

4.Правила ведення переговорів засобами зв'язку.

5.Організаціяохорони, оборони та спостереження. 6.Призначення пунктів збору.

Електронний ресурс:

 https://docs.google.com/presentation/d/14yFlWRYtBL9oIG90Kt-W_gHEdLqGKYO3/edit?rtpof=true

Д.З. 1.Подивитись презентацію.

2.Зробити конспект в зошит

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

34 Всесвітня Історія  Група  30

Урок 30.Темауроку: Повсякденне життя і культура

1.Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

2.Зміни у змісті та характеріпраці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн  світу. 

3.Розвиток систем соціального забезпечення.

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1S9ZaBTPiDckYspNFa46xPhTbsxmH39SS/edit

Д.З. 1.Уважнопрочитати текст пар.  26

2.Виконати завдання в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


Уроки на 11 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

39 Всесвітня Історія Група  39

Урок 36.Тема уроку: 

1.Проблема міжнародного тероризму.

2.Російсько-українська війна. 

3.Міжнародна «антипутінська коаліція»

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1vqx4jF0KMfAzTfMJfRa7m9b2mvzemoK4/edit

https://www.youtube.com/watch?v=C9eG1OamFho

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.24

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

Урок 59. Тема уроку: Помаранчева революція. Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр.

1.Президентські вибори 2004 р.

2.«Помаранчева революція». 

3.Конституційна реформа 2004 р.

4. Основні тенденції суспільно-політичного життя в 2005–2009 рр. 

5.Спроби формування авторитарного режиму в 2010–2013 рр.

6. Харківські угоди 2010 р. 

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/15EMjnukDyG2R6roprWcl-bLh43qFRPK6/edit

https://docs.google.com/document/d/1a11IRA88ldNwPkJ-xl4V3cakXVSMClum/edit

Д.З. Прочитати пар.25-26

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

Уроки на 9 квітня 2025 року

Група Предмет Завдання

25 Історія України Група  25

Урок 63.Тема уроку: Внутрішньо-політичне життя та особливості розвику культури повоєнних років.

1.Посилення проявів «культу особи» Йосифа Сталіна в УРСР.

2.Особливості державної пропаганди.     

3. Ідеологічні інтерпретації перемоги над нацизмом. 

3.«Ждановщина» в Україні. Кампанії боротьби проти «українських буржуазних націоналістів» і «безрідних космополітів».

4.Особливості розвитку культури. 

5.Повсякденне життя населення України в повоєнні роки.

Електронний ресурс 

https://docs.google.com/document/d/1t1tt3Iy0WgdH3ksrXeMDW-PHf5eFkDA2/edit  - пар.4

https://docs.google.com/document/d/1CGA-BCbDWNzYd9eiAvX3DgSZqTpfGTid/edit    - пар.5

Д.З. 1.Прочитати параграф 4-5 Зробити конспект прочитаного

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Історія України Група  25

Урок 64.Тема уроку: Практичне заняття

Повсякденне  життя в перші   повоєнні роки

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/18zKW8w6zK04Xbfe-VaMTVkSvPU-STdXD/edit

Д.З. Прочитати параграф 6.

Виконати завдання 1 в кінці пар.

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 27.Тема  уроку: .Міжетнічні конфлікти, їх наслідки. 

1.Антиєврейські погроми. 

2.Особлива слідча комісія для розслідування проти  єврейських погромних дій при Раді Народних Міністрів УНР.

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/presentation/d/17g7L7gHq4cgYFpi05z4dnQGO1N-6UXVK/edit

Д.З. Визначити проблеми міжетнічних конфліктів в період української революції

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 28. Тема уроку: Повсякдення в умовах революцій та воєн

1.Повсякдення в умовах революцій та воєн: індивідуальний досвід, стратегії виживання, моральні виклики.

2. Політична і трудова еміграція. 

3.Історичні уроки Української революції та боротьби за незалежність. 

Практичне заняття. Місця пам'яті Української революції та боротьби за незалежність 1917-початку 1920-х рр. рідному населеному пункті.

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1qRoaVoYVVpaojX_bmrubtmGih9P7KZyi/edit?rtpof=true

Д.З. 1.Уважно  прочитати текст пар. 

2.Скласти короткий конспект прочитаного

Знайти інфрмацію про місце памяті Української революції та боротьби за незалежність 1917-початку 1920-х рр.в м. Полонному.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

25 Всесвітня історія Група  25

Урок 29.Тема  уроку:Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.

Електронний  ресурс: 

https://www.youtube.com/watch?v=hsubY3KE5W0

Д.З. Подивитись відео. Дати визнвчення понять «Голокост», «Праведники світу»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Всесвітня історія Група 29

Урок 26.Тема  уроку: Японія.Китай.

1.Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. 

2.Зовнішня експансіоністська політика.

3.Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1JnZMuGgyGLVIvgFnOuPo4cMK6tlRCMeW/edit

Д.З. Прочитати пар.15 

Виконати завдання 2-4 стор. 162

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Захист України Група  29

Урок 27. Тема  уроку: Порядок дій в умовах   особливого періоду,  під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявлення підозрілого предмету.

Електронний ресурс 

https://docs.google.com/document/d/1d4puFiB1a1BtFpi5S2jvGXIrR_nzGGef/edit?rtpof=true

Д.З. Прочитати пар.29

Виконати завдання 1-5 в кінці пар стор.203

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


Уроки на 8 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

29 Захист України Група  29

Урок 25.Тема уроку: Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

Урок 57. Тема уроку:  Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою:  ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ  СОЮЗУ  РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ  РЕСПУБЛІК  

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/190pTNTB-A3B3WTOP-IlVn-UC9QfFmIso/edit

https://docs.google.com/document/d/1gxnZ-fQEr-iBn_yzBBO8AB5vuoRZn1S_/edit

Д.З.Виконати завдання за посиланням та виконати тести

 Повторити розділ розділ 4

 Консультації по електроннійпошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ  

Урок 58. Тема уроку: Державотворчі процеси. 

1.Державотворчі процеси. 

2.Особливості багатопартійної системи. 

3.Прийняття Конституції України 1996 р.

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/presentation/d/18bA7pxyNQ2KG2wx50zsglBWEXbx2uM2g/edit#slide=id.p1

Д.З. Прочитати параграф 24

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

29 Захист України Група  29

Урок 26.Тема уроку:  Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

Уроки на 4 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

39 Всесвітня Історія Група  39

Урок 36.Тема уроку: Динаміка Холодної війни

1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. 

2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. 

4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

5.Від біполярного до багатополярного світу.

Електронний  ресурс

https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


39 Історія України Група  39

Урок 55. Тема урокуПрактичне заняття.

Аварія на Чорнобильській АЕС – найбільша техногенна катастрофа в історії людства: передумови, наслідки.

Електронний ресурс

https://docs.google.com/presentation/d/1lRR9S9oPtrY2mjboEl3HgZOszI6dDVGM/edit

Д.З. Повторити розділ

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


Уроки на 3 квітня 2025 року

Група     Предмет Завдання

34 Всесвітня Історія Група  34

Міжнародні  відносини

Урок 23. Тема уроку: Динаміка Холодної війни

1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. 

2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. 

4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

5.Від біполярного до багатополярного світу.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit

Д.З. Прочитати текст пар.22

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня Історія Група  25

Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

1.Причини, характер, періодизація Другої світової війни.

2. Характеристика основних періодів війни. 

3.Основні театри воєнних дій.

Електронний ресурс

https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/33.php

Д.З. Прочитати пар.20. Виписати основні події стор.209

Виконати в зошит завдання 7,9,10 в кінці параграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Історія  України Група  25

Урок 61.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР

1.«Радянізація» західних областей УРСР. 

2.Ліквідація Української греко-католицької церкви.

3.Операція «Захід». 

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit

Д.З. Прочитати параграф 3

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


25 Історія України Група  25

Урок 62.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР (продовження)

4.Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. Бій під Гурбами. 

5.«Велика блокада» проти УПА. Депортації родин воїнів УПА. 

6.Оунівський рух в еміграції

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit

Д.З. Прочитати параграф 3

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня Історія Група  25

Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

1.Дипломатія часів війни. 

2.Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.

 3.Особливості окупаційного режиму і руху Опору

Електронний ресурс

https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/34.php

Д.З. Прочитати пар.21. Виконати завдання 6,7 в зошит.

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


Уроки на 2 квітня 2025 року

Група Предмет Завдання

25 Історія  України Група  25

Урок 58.Тема уроку: Україна в системі міжнародних відносин

1.Україна в системі міжнародних відносин.

 2.УРСР – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН). 

3.Участь України в інших міжнародних організаціях.

4.Переміщені особи з України. Репатріація. Неповерненці

Електронний ресурс https://docs.google.com/document/d/19XJBlvGVpphpSkyYUHLaGjF5WJoZBIvU/edit

Д.З. 1.Прочитати параграф 1 Виконати завдання 1 в кінці пар.

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Історія  України Група  25

Урок 59.Тема урокуДепортації Українців. Національно-визвольний рух

 1.Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами. 

2.Депортація за «обміном населення» між УРСР та Польською Народною Республікою (1944–1946 рр.).

3.Операція «Вісла». Обмін територіями 1951 р.

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1JyzWdqhninlEYTsRW6CmXJiWUnVusQJO/edit

Д.З. Прочитати параграф 2.

Виконати завдання 1 в кінці пар.

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 25.Тема  уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної незалежності

1.Повстанський рух 1920–1921 рр.

2. Другий Зимовий похід Армії УНР. 

3.Поразка УНР.

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1WDHR-CVyeNKISCBCv_iwA6glq9dmOblQ/edit?rtpof=true

Д.З. Дати  відповіді на 1,3,5,7 ,14 питання в зашит

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 26. Тема уроку: Культура України у 1917-1921 роках.

1.Розвиток культури у 1917–1921 рр.: освіта, науки, мистецтва.

2. Особливості пропаганди протиборчих сторін. 

3.Міжетнічні відносини в Україні 1917– 1921 рр.

4. Навчальний проєкт. Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1917-1921 рр.

Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/10KGkN0WuCTVyVncCb1ADU99tKm1Zxh-a/edit

Д.З. 1.Уважно  прочитати текст пар. 17

2.Скласти короткий конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

25 Історія України Група  25

Урок 60.Тема  уроку: Економічне і суспільно-політичне життя

1.Відбудова промисловості: джерела та ресурси (праця мобілізованих,

військовополонених, репатріантів, в’язнів виправно-трудових таборів). 

2.Становище сільського господарства.

3. Голод 1946-1947 рр

Електронний  ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1t1tt3Iy0WgdH3ksrXeMDW-PHf5eFkDA2/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст параграфа 4  11 клас

2.Виконати завдання 1 пар.4. Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня історія Група  25

Урок 29.Тема  уроку: Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/presentation/d/1etWLgNU8BFYc-roGledtrwtlpInklwjN/edit#slide=id.p2

Д.З. 1.Виконати роботу

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


29 Всесвітня історія Група 29

Урок 25.Тема  уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ  

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1LaNECsQUJ_pUM0aokwkLMNqT2VCTlGbh/edit?rtpof=true

Д.З. Д.З. Виконати тест за посиланням 

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня історія Група  29

Урок 29. Тема  уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ  

Електроний ресурс https://docs.google.com/document/d/1RHdioNj-N7PZOjVlfjpapy9zPNwBAKDw/edit

Д.З. Виконати тести

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695    


Уроки на 1 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

39 Історія України Група  39

Урок 54.Тема уроку: Повсякдення. Особливості розвитку культури і спорту. Відродження релігійного життя

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1H-bfPuOhip-WKx3QdixKG3ZkR9stqTO1/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

Урок 55. Тема уроку: Відновлення  незалежності    України

1.Україна під час спроби державного перевороту в СРСР.

2.«Акт проголошення державної незалежності України».

3.Всеукраїнський референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України у розпаді СРСР. 4.Міжнародне визнання державної незалежності України.

4.Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України

Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/15MiLdW50xaM5fa1VyrJjm5y4UE0gizYD/edit

Д.З. Виконати в зошит  завдання 1 в кінці параграфа 22

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


Уроки на 31 березня 2025 року

Група Предмет Завдання

34 Історія України Група  45

Урок 26. Тема уроку :Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою:

РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ  

Електронний ресурс: Виконати тести за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme

Д.З.Повторити розділ

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


34 Історія  України Група  46

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА

Урок 27.Тема уроку: 

1.Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. 

2.Україна в імперській доктрині «русского міра».

3.Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього  СРСР.

Електроний ресурс: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme

Д.З. Прочитати параграф пар.

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

30 Всесвітня Історія Група  30

Повсякденне життя і культура

Урок 31.Темау року: Науково-технічно революція

 1.Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

2.Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу.

 3.Розвиток систем соціального забезпечення

Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=erox-u2xiy0

https://uahistory.co/pidruchniki/history-ukraine-and-world-11-class-2019-mudriy/21.php

Д.З. 1.Подивитись відеоурок.

2.Виконати завдання в кінці відеоурок.

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

30 Всесвітня Історія   Група  30

Урок 32.Темау року: Становлення постіндустріального   (інформаційного) суспільства

1.Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. 

2.Культура “віртуальної реальності”.

3.Освітні системи. 

4.Університети як автономні осередки науки й освіти. 

5.Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції..

Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=EO43b_2GJIQ

https://docs.google.com/presentation/d/1jIbw4z20BUC0zP8kcGBSTvfqK8QOScp6/edit

Д.З. 1.Уважно  прочитати текст пар.26

2.Виконати завдання в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 





2 коментарі: