Дистанційне навчання


Шановні учні! Вітаю Вас на моєму блозі. Переходимо до дистанційного навчання. До Вашої уваги завдання для виконання у дистанційному режимі. Відповіді на виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу 

valik035@ukr.net

Уроки на 8 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

29 Захист України Група  29

Урок 25.Тема уроку: Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

Урок 57. Тема уроку:  Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою:  ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ  СОЮЗУ  РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ  РЕСПУБЛІК  

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/190pTNTB-A3B3WTOP-IlVn-UC9QfFmIso/edit

https://docs.google.com/document/d/1gxnZ-fQEr-iBn_yzBBO8AB5vuoRZn1S_/edit

Д.З.Виконати завдання за посиланням та виконати тести

 Повторити розділ розділ 4

 Консультації по електроннійпошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ  

Урок 58. Тема уроку: Державотворчі процеси. 

1.Державотворчі процеси. 

2.Особливості багатопартійної системи. 

3.Прийняття Конституції України 1996 р.

Електронний ресурс: 

https://docs.google.com/presentation/d/18bA7pxyNQ2KG2wx50zsglBWEXbx2uM2g/edit#slide=id.p1

Д.З. Прочитати параграф 24

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

29 Захист України Група  29

Урок 26.Тема уроку:  Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

Електронний  ресурс: 

https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

Уроки на 4 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

39 Всесвітня Історія Група  39

Урок 36.Тема уроку: Динаміка Холодної війни

1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. 

2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. 

4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

5.Від біполярного до багатополярного світу.

Електронний  ресурс

https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


39 Історія України Група  39

Урок 55. Тема урокуПрактичне заняття.

Аварія на Чорнобильській АЕС – найбільша техногенна катастрофа в історії людства: передумови, наслідки.

Електронний ресурс

https://docs.google.com/presentation/d/1lRR9S9oPtrY2mjboEl3HgZOszI6dDVGM/edit

Д.З. Повторити розділ

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


Уроки на 3 квітня 2025 року

Група     Предмет Завдання

34 Всесвітня Історія Група  34

Міжнародні  відносини

Урок 23. Тема уроку: Динаміка Холодної війни

1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. 

2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. 

4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

5.Від біполярного до багатополярного світу.

Електронний ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit

Д.З. Прочитати текст пар.22

2.Зробити конспект прочитаного в зошит

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня Історія Група  25

Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

1.Причини, характер, періодизація Другої світової війни.

2. Характеристика основних періодів війни. 

3.Основні театри воєнних дій.

Електронний ресурс

https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/33.php

Д.З. Прочитати пар.20. Виписати основні події стор.209

Виконати в зошит завдання 7,9,10 в кінці параграфа.

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Історія  України Група  25

Урок 61.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР

1.«Радянізація» західних областей УРСР. 

2.Ліквідація Української греко-католицької церкви.

3.Операція «Захід». 

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit

Д.З. Прочитати параграф 3

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


25 Історія України Група  25

Урок 62.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР (продовження)

4.Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. Бій під Гурбами. 

5.«Велика блокада» проти УПА. Депортації родин воїнів УПА. 

6.Оунівський рух в еміграції

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit

Д.З. Прочитати параграф 3

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня Історія Група  25

Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА

1.Дипломатія часів війни. 

2.Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.

 3.Особливості окупаційного режиму і руху Опору

Електронний ресурс

https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/34.php

Д.З. Прочитати пар.21. Виконати завдання 6,7 в зошит.

Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


Уроки на 2 квітня 2025 року

Група Предмет Завдання

25 Історія  України Група  25

Урок 58.Тема уроку: Україна в системі міжнародних відносин

1.Україна в системі міжнародних відносин.

 2.УРСР – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН). 

3.Участь України в інших міжнародних організаціях.

4.Переміщені особи з України. Репатріація. Неповерненці

Електронний ресурс https://docs.google.com/document/d/19XJBlvGVpphpSkyYUHLaGjF5WJoZBIvU/edit

Д.З. 1.Прочитати параграф 1 Виконати завдання 1 в кінці пар.

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Історія  України Група  25

Урок 59.Тема урокуДепортації Українців. Національно-визвольний рух

 1.Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами. 

2.Депортація за «обміном населення» між УРСР та Польською Народною Республікою (1944–1946 рр.).

3.Операція «Вісла». Обмін територіями 1951 р.

Електронний ресурс

https://docs.google.com/document/d/1JyzWdqhninlEYTsRW6CmXJiWUnVusQJO/edit

Д.З. Прочитати параграф 2.

Виконати завдання 1 в кінці пар.

2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 25.Тема  уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної незалежності

1.Повстанський рух 1920–1921 рр.

2. Другий Зимовий похід Армії УНР. 

3.Поразка УНР.

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1WDHR-CVyeNKISCBCv_iwA6glq9dmOblQ/edit?rtpof=true

Д.З. Дати  відповіді на 1,3,5,7 ,14 питання в зашит

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

29 Історія України Група  29

Урок 26. Тема уроку: Культура України у 1917-1921 роках.

1.Розвиток культури у 1917–1921 рр.: освіта, науки, мистецтва.

2. Особливості пропаганди протиборчих сторін. 

3.Міжетнічні відносини в Україні 1917– 1921 рр.

4. Навчальний проєкт. Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1917-1921 рр.

Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/10KGkN0WuCTVyVncCb1ADU99tKm1Zxh-a/edit

Д.З. 1.Уважно  прочитати текст пар. 17

2.Скласти короткий конспект прочитаного

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net  або Viber 0985822695 

25 Історія України Група  25

Урок 60.Тема  уроку: Економічне і суспільно-політичне життя

1.Відбудова промисловості: джерела та ресурси (праця мобілізованих,

військовополонених, репатріантів, в’язнів виправно-трудових таборів). 

2.Становище сільського господарства.

3. Голод 1946-1947 рр

Електронний  ресурс:

https://docs.google.com/document/d/1t1tt3Iy0WgdH3ksrXeMDW-PHf5eFkDA2/edit

Д.З. 1.Уважно прочитати текст параграфа 4  11 клас

2.Виконати завдання 1 пар.4. Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня історія Група  25

Урок 29.Тема  уроку: Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/presentation/d/1etWLgNU8BFYc-roGledtrwtlpInklwjN/edit#slide=id.p2

Д.З. 1.Виконати роботу

 Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 


29 Всесвітня історія Група 29

Урок 25.Тема  уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ  

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1LaNECsQUJ_pUM0aokwkLMNqT2VCTlGbh/edit?rtpof=true

Д.З. Д.З. Виконати тест за посиланням 

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

25 Всесвітня історія Група  29

Урок 29. Тема  уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ  

Електроний ресурс https://docs.google.com/document/d/1RHdioNj-N7PZOjVlfjpapy9zPNwBAKDw/edit

Д.З. Виконати тести

Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695    


Уроки на 1 квітня  2025 року

Група Предмет Завдання

39 Історія України Група  39

Урок 54.Тема уроку: Повсякдення. Особливості розвитку культури і спорту. Відродження релігійного життя

Електронний  ресурс: https://docs.google.com/document/d/1H-bfPuOhip-WKx3QdixKG3ZkR9stqTO1/edit

Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

39 Історія України Група  39

Урок 55. Тема уроку: Відновлення  незалежності    України

1.Україна під час спроби державного перевороту в СРСР.

2.«Акт проголошення державної незалежності України».

3.Всеукраїнський референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України у розпаді СРСР. 4.Міжнародне визнання державної незалежності України.

4.Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України

Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/15MiLdW50xaM5fa1VyrJjm5y4UE0gizYD/edit

Д.З. Виконати в зошит  завдання 1 в кінці параграфа 22

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


Уроки на 31 березня 2025 року

Група Предмет Завдання

34 Історія України Група  45

Урок 26. Тема уроку :Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою:

РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ  

Електронний ресурс: Виконати тести за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme

Д.З.Повторити розділ

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 


34 Історія  України Група  46

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА

Урок 27.Тема уроку: 

1.Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. 

2.Україна в імперській доктрині «русского міра».

3.Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього  СРСР.

Електроний ресурс: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme

Д.З. Прочитати параграф пар.

2.Зробити конспект прочитаного

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695 

30 Всесвітня Історія Група  30

Повсякденне життя і культура

Урок 31.Темау року: Науково-технічно революція

 1.Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

2.Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу.

 3.Розвиток систем соціального забезпечення

Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=erox-u2xiy0

https://uahistory.co/pidruchniki/history-ukraine-and-world-11-class-2019-mudriy/21.php

Д.З. 1.Подивитись відеоурок.

2.Виконати завдання в кінці відеоурок.

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 

30 Всесвітня Історія   Група  30

Урок 32.Темау року: Становлення постіндустріального   (інформаційного) суспільства

1.Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. 

2.Культура “віртуальної реальності”.

3.Освітні системи. 

4.Університети як автономні осередки науки й освіти. 

5.Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції..

Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=EO43b_2GJIQ

https://docs.google.com/presentation/d/1jIbw4z20BUC0zP8kcGBSTvfqK8QOScp6/edit

Д.З. 1.Уважно  прочитати текст пар.26

2.Виконати завдання в кінці параграфа в зошит.

 Консультації по електронній  пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695 





2 коментарі: