Шановні учні! Вітаю Вас на моєму
блозі. Переходимо до дистанційного навчання. До Вашої уваги завдання для виконання
у дистанційному режимі. Відповіді на виконані завдання прошу надсилати на
електронну адресу
Уроки на 8 квітня 2025 року
Група Предмет Завдання
29 Захист України Група 29
Урок 25.Тема уроку: Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit
Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
39 Історія України Група 39
Урок 57. Тема уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ, ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ СОЮЗУ РАДЯНСЬКИХ СОЦІАЛІСТИЧНИХ РЕСПУБЛІК
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/190pTNTB-A3B3WTOP-IlVn-UC9QfFmIso/edit
https://docs.google.com/document/d/1gxnZ-fQEr-iBn_yzBBO8AB5vuoRZn1S_/edit
Д.З.Виконати завдання за посиланням та виконати тести
Повторити розділ розділ 4
Консультації по електроннійпошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
39 Історія України Група 39
РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ
Урок 58. Тема уроку: Державотворчі процеси.
1.Державотворчі процеси.
2.Особливості багатопартійної системи.
3.Прийняття Конституції України 1996 р.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/presentation/d/18bA7pxyNQ2KG2wx50zsglBWEXbx2uM2g/edit#slide=id.p1
Д.З. Прочитати параграф 24
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
29 Захист України Група 29
Урок 26.Тема уроку: Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/1DdA9M3YJEReC5Ww0Y3Qv7dMuEhaCs5By/edit
Д.З. Виконати завдання в кінці пар.28
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
Уроки на 4 квітня 2025 року
Група Предмет Завдання
39 Всесвітня Історія Група 39
Урок 36.Тема уроку: Динаміка Холодної війни
1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.
2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).
3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р.
4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.
5.Від біполярного до багатополярного світу.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit
Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
39 Історія України Група 39
Урок 55. Тема уроку: Практичне заняття.
Аварія на Чорнобильській АЕС – найбільша техногенна катастрофа в історії людства: передумови, наслідки.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/presentation/d/1lRR9S9oPtrY2mjboEl3HgZOszI6dDVGM/edit
Д.З. Повторити розділ
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
Уроки на 3 квітня 2025 року
Група Предмет Завдання
34 Всесвітня Історія Група 34
Міжнародні відносини
Урок 23. Тема уроку: Динаміка Холодної війни
1.Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.
2.Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).
3.Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р.
4.Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.
5.Від біполярного до багатополярного світу.
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/1bxldzaPWUWq_8BJLqGuLVlCeoAHMj-wD/edit
Д.З. Прочитати текст пар.22
2.Зробити конспект прочитаного в зошит
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Всесвітня Історія Група 25
Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА
1.Причини, характер, періодизація Другої світової війни.
2. Характеристика основних періодів війни.
3.Основні театри воєнних дій.
Електронний ресурс
https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/33.php
Д.З. Прочитати пар.20. Виписати основні події стор.209
Виконати в зошит завдання 7,9,10 в кінці параграфа.
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Історія України Група 25
Урок 61.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР
1.«Радянізація» західних областей УРСР.
2.Ліквідація Української греко-католицької церкви.
3.Операція «Захід».
Електронний ресурс
https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit
Д.З. Прочитати параграф 3
Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Історія України Група 25
Урок 62.Тема уроку: Радянізація західних областей УРСР (продовження)
4.Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. Бій під Гурбами.
5.«Велика блокада» проти УПА. Депортації родин воїнів УПА.
6.Оунівський рух в еміграції
Електронний ресурс
https://docs.google.com/document/d/1tA1gvyo_nGJytxZrmHwg8uq-tbovYXcb/edit
Д.З. Прочитати параграф 3
Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Всесвітня Історія Група 25
Урок 25.Тема уроку: ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА
1.Дипломатія часів війни.
2.Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.
3.Особливості окупаційного режиму і руху Опору
Електронний ресурс
https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/34.php
Д.З. Прочитати пар.21. Виконати завдання 6,7 в зошит.
Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
Уроки на 2 квітня 2025 року
Група Предмет Завдання
25 Історія України Група 25
Урок 58.Тема уроку: Україна в системі міжнародних відносин
1.Україна в системі міжнародних відносин.
2.УРСР – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН).
3.Участь України в інших міжнародних організаціях.
4.Переміщені особи з України. Репатріація. Неповерненці
Електронний ресурс https://docs.google.com/document/d/19XJBlvGVpphpSkyYUHLaGjF5WJoZBIvU/edit
Д.З. 1.Прочитати параграф 1 Виконати завдання 1 в кінці пар.
2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Історія України Група 25
Урок 59.Тема уроку: Депортації Українців. Національно-визвольний рух
1.Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами.
2.Депортація за «обміном населення» між УРСР та Польською Народною Республікою (1944–1946 рр.).
3.Операція «Вісла». Обмін територіями 1951 р.
Електронний ресурс
https://docs.google.com/document/d/1JyzWdqhninlEYTsRW6CmXJiWUnVusQJO/edit
Д.З. Прочитати параграф 2.
Виконати завдання 1 в кінці пар.
2.Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
29 Історія України Група 29
Урок 25.Тема уроку: Україна в пошуках шляхів збереження державної незалежності
1.Повстанський рух 1920–1921 рр.
2. Другий Зимовий похід Армії УНР.
3.Поразка УНР.
Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1WDHR-CVyeNKISCBCv_iwA6glq9dmOblQ/edit?rtpof=true
Д.З. Дати відповіді на 1,3,5,7 ,14 питання в зашит
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
29 Історія України Група 29
Урок 26. Тема уроку: Культура України у 1917-1921 роках.
1.Розвиток культури у 1917–1921 рр.: освіта, науки, мистецтва.
2. Особливості пропаганди протиборчих сторін.
3.Міжетнічні відносини в Україні 1917– 1921 рр.
4. Навчальний проєкт. Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1917-1921 рр.
Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/10KGkN0WuCTVyVncCb1ADU99tKm1Zxh-a/edit
Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар. 17
2.Скласти короткий конспект прочитаного
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Історія України Група 25
Урок 60.Тема уроку: Економічне і суспільно-політичне життя
1.Відбудова промисловості: джерела та ресурси (праця мобілізованих,
військовополонених, репатріантів, в’язнів виправно-трудових таборів).
2.Становище сільського господарства.
3. Голод 1946-1947 рр
Електронний ресурс:
https://docs.google.com/document/d/1t1tt3Iy0WgdH3ksrXeMDW-PHf5eFkDA2/edit
Д.З. 1.Уважно прочитати текст параграфа 4 11 клас
2.Виконати завдання 1 пар.4. Виписати в зошит значення слів із позначкою «словник»
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Всесвітня історія Група 25
Урок 29.Тема уроку: Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів
Електронний ресурс: https://docs.google.com/presentation/d/1etWLgNU8BFYc-roGledtrwtlpInklwjN/edit#slide=id.p2
Д.З. 1.Виконати роботу
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
29 Всесвітня історія Група 29
Урок 25.Тема уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ
Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1LaNECsQUJ_pUM0aokwkLMNqT2VCTlGbh/edit?rtpof=true
Д.З. Д.З. Виконати тест за посиланням
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
25 Всесвітня історія Група 29
Урок 29. Тема уроку: Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою: ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
Електроний ресурс https://docs.google.com/document/d/1RHdioNj-N7PZOjVlfjpapy9zPNwBAKDw/edit
Д.З. Виконати тести
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
Уроки на 1 квітня 2025 року
Група Предмет Завдання
39 Історія України Група 39
Урок 54.Тема уроку: Повсякдення. Особливості розвитку культури і спорту. Відродження релігійного життя
Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/1H-bfPuOhip-WKx3QdixKG3ZkR9stqTO1/edit
Д.З. Виконати завдання в кінці пар.21
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
39 Історія України Група 39
Урок 55. Тема уроку: Відновлення незалежності України
1.Україна під час спроби державного перевороту в СРСР.
2.«Акт проголошення державної незалежності України».
3.Всеукраїнський референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України у розпаді СРСР. 4.Міжнародне визнання державної незалежності України.
4.Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України
Електронний ресурс: https://docs.google.com/document/d/15MiLdW50xaM5fa1VyrJjm5y4UE0gizYD/edit
Д.З. Виконати в зошит завдання 1 в кінці параграфа 22
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
Уроки на 31 березня 2025 року
Група Предмет Завдання
34 Історія України Група 45
Урок 26. Тема уроку :Урок узагальнення. Тематичний контроль за темою:
РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ
Електронний ресурс: Виконати тести за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme
Д.З.Повторити розділ
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
34 Історія України Група 46
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА
Урок 27.Тема уроку:
1.Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу.
2.Україна в імперській доктрині «русского міра».
3.Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР.
Електроний ресурс: https://drive.google.com/drive/folders/120uA1QooqdWFSmht-kTra-Wo4axNHjme
Д.З. Прочитати параграф пар.
2.Зробити конспект прочитаного
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.net або Viber 0985822695
30 Всесвітня Історія Група 30
Повсякденне життя і культура
Урок 31.Темау року: Науково-технічно революція
1.Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.
2.Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу.
3.Розвиток систем соціального забезпечення
Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=erox-u2xiy0
https://uahistory.co/pidruchniki/history-ukraine-and-world-11-class-2019-mudriy/21.php
Д.З. 1.Подивитись відеоурок.
2.Виконати завдання в кінці відеоурок.
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
30 Всесвітня Історія Група 30
Урок 32.Темау року: Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства
1.Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства.
2.Культура “віртуальної реальності”.
3.Освітні системи.
4.Університети як автономні осередки науки й освіти.
5.Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції..
Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=EO43b_2GJIQ
https://docs.google.com/presentation/d/1jIbw4z20BUC0zP8kcGBSTvfqK8QOScp6/edit
Д.З. 1.Уважно прочитати текст пар.26
2.Виконати завдання в кінці параграфа в зошит.
Консультації по електронній пошті valik035@ukr.netабо Viber 0985822695
в мене чогось не відображається таблиця
ВідповістиВидалитиБобрівник прочитав
ВідповістиВидалити