3.Методичні рекомендації щодо використання
історичних джерелна уроках суспільно-гуманітарних дисциплін
4.Шляхи та засоби стимулювання (заохочення) самоосвіти педагогів
5.Сутність процесу навчання. Управління пізнавальною діяльністю учнів
6.Сучасні вимоги до проведення уроку
7.Подолання стресу,профілактика професійного вигорання у педагогічних працівників
8.Розвиток соціально-гуманітарної сфери Полонського району Хмельницької області: аналіз за три роки, сучасний стан, перспективи
історичних джерелна уроках суспільно-гуманітарних дисциплін
4.Шляхи та засоби стимулювання (заохочення) самоосвіти педагогів
5.Сутність процесу навчання. Управління пізнавальною діяльністю учнів
6.Сучасні вимоги до проведення уроку
7.Подолання стресу,профілактика професійного вигорання у педагогічних працівників
8.Розвиток соціально-гуманітарної сфери Полонського району Хмельницької області: аналіз за три роки, сучасний стан, перспективи
Немає коментарів:
Дописати коментар